Jmenuji se Lucie Krejčová, mým povoláním je klinická logopedie, věnuji se i arteterapii.
Řeč je jedinečná lidská schopnost. Potřebujeme ji k porozumění i sdělování. To jak komunikujeme je nejen součástí prvního dojmu, který vyvoláváme v druhých, ale otevírá nám i nekonečně možností a poznání. Říká se, „kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem“. Umění vládnout svou řečí je důležité. Verbální vyjadřování ovlivňuje vývoj osobnosti (např. sebehodnocení, sebedůvěru, emoce, motivaci, zájmy), chování i utváření vztahů a postavení ve skupině. Nepříznivý dopad mají obtíže v řeči na proces učení, později také profesní orientaci či uplatnění.
Proces osvojování jazyka, rozvoj komunikačních schopností, nakonec i formální stránky řeči je někdy delší, občas i trnitou cestou. S dostatkem vůle je ale nakonec úspěšný a radostný. Práce klinického logopeda, která se na tomto dění podílí, je pro mne naplňující a vnímám ji jako hluboce smysluplnou pro obě strany.
Profesní zkušenosti:
Profesní zkušenosti:
Jmenuji se Anna Santolíková a logopedii se plně věnuji od roku 2024. Po studiu jsem nastoupila do ambulance klinické logopedie LogArte. V průběhu studia jsem se věnovala práci v oboru, nejprve jako lektorka metodiky Elkonin, poté jako logopedický asistent v soukromé logopedické ambulanci.
Profesní zkušenosti:
Jmenuji se Martin Wagenknecht a józe se věnuji od roku 2008, její výuce pak od roku 2010. Postupně jsem se seznámil s řadou jógových přístupů a stylů - dynamických i klidnějších a relaxačních. Jóga pro mne je nástroj, který nám pomáhá v tom, abychom byli v harmonii na všech úrovních naší bytosti. Nejde jen o tělesnou stránku, ale také o emocionální a psychickou vyrovnanost. Můj přístup počítá s jednoduchými technikami přenositelnými do běžného života vedoucími k lepšímu uvědomění vlastního těla a dechu, což posléze vede také k uklidnění mysli. Na základě svých zkušeností výuku šiju na míru každému klientovi. Více o mne najdete na mém webu.
Profesní zkušenosti:
Jmenuji se Alena Krnáčová a mým povoláním je speciální a předškolní pedagogika. Této oblasti se věnuji již osmým rokem, zaměřuji se na speciálně-pedagogickou diagnostiku, která následně vede k nápravě oslabených oblastí. Zaměřuji se na sestavení individuálního praktického programu pro dítě a jeho rodiče, ve kterém se cíleně posilňuje sluchová, zraková percepce, paměť, pozornost a další dílčí funkce, tak důležité pro zvládnutí čtení, psaní a počítání.
Programy, které vedu:
Profesní zkušenosti: