tel: 777 264 242
lucie@logarte.cz
Žába
 

cvičení na r (vyhledávání)

10 rad jak trénovat logopedii - logopedická cvičení Kde trénovat? Trénujeme hrou. Znovu platí, že čím je dítě mladší, tím více by mělo trénink vnímat tak, že si hraje. Jsou cvičení, která je potřeba „vysedět“ u zrcadla (přípravná cvičení k zpřesnění artikulačních pohybů, cvičení motoriky jazyka apod.) a stále se opakují. Vydržte, bude veseleji. Přijdou slovíčka s obrázky, říkanky, i příběhy. Dokud ale neupevníme základy, nemůžeme se posunout dále (představte si dům se špatně postavenými základy…). V určité fázi je možné upevňovat hlásku v běžné řeči i cestou v dopravních prostředcích či na hřiště, na výletě, apod. Jak trénovat? Od svého logopeda víte co trénovat a jak. Už je pro Vaši ratolest cvičení okoukané? Zapojte svou tvořivost a zahrajte si s obrázky pexeso, schovejte je po bytě a navigujte k nim své dítě, pozměňte cvičení tak, aby bylo trochu jiné. Uvidíte, funguje to skvěle! 10 rad jak trénovat logopedii - logopedická cvičení : 7. Je v pořádku se ptát Když, Vy rodiče, tvořivě pozměňujete logopedická cvičení pro své dítě, činíte tak trénink zábavnější. Důležité je zároveň nepřeskakovat jednotlivé úrovně (např. Dítě se naučilo vyslovit hlásku L, zapojuje ji do slabik LA, LE, LI… Občas se mu podaří L ve slovech. Nadšený rodič, povzbuzen tímto úspěchem, vymýšlí věty typu „Rozpustilá Linda hledá líného Vendelína.“) V tu chvíli nejen, že porušuje bod 5. a 6., ale kazí svému synovi či dceři radost dosaženého úspěchu. (Přestavte si, že se učíte jezdit na lyžích. Už umíte trochu obloučky. A najednou….Vás někdo postaví na černou sjezdovku). Váš logoped má plán. Zeptejte se, co bude následovat po zadaném a následně zvládnutém cvičení. Lépe je poradit se, než trénovat pilně a nesprávně (pak Vás to bude čekat znovu a bude to méně zábavné). 10 rad jak trénovat logopedii - logopedická cvičení : 6. Od snadnějšího ke složitějšímu Touto cestou své dítě nepřetěžujete. Když vidíte, že danou úroveň zvládá dobře i opakovaně, zkuste cvičení jen o „chlup“ ztížit. Logopedická literatura pro děti : Rozpovídej se 1. a 2. díl Rozpovídej se, 1. a 2. díl Autor: Mgr. Lucie Krejčová Zábavná cvičení pomáhají s rozvojem řeči. Trénují pouze probíraný jev a nepřeskakují na složitější úkoly, dokud dítě nedosáhne dané úrovně. Z obsahu vybíráme: sluchová cvičení, rytmizace, porozumění, motorika jazyka, fixace a diferenciace hlásek. Publikace je primárně určena pro rodiče dětí, pedagogy MŠ a logopedy, avšak uplatní ji i speciální pedagogové, asistenti dětí nebo kliničtí logopedi. Doporučení knih Rozpovídej se na webu Asociace klinických logopedů Rozpovídej se 1. Nakladatel: Nakladatelství Dr. Josef Raabe, s.r.o. ISBN: 978-80-7496-336-0 Formát: A4, 108 s. Rok vydání: 2017 Kupte si Rozpovídej se 1. Rozpovídej se 2. Nakladatel: Nakladatelství Dr. Josef Raabe, s.r.o. ISBN: 978-80-7496-354-4 Formát: A4, 88 s. Rok vydání: 2018 Kupte si Rozpovídej se 2. Kupte si výhodný balíček obou knih s 21% slevou. 10 rad jak trénovat logopedii - logopedická cvičení : 1. Cvičíme často a krátce Čím mladší dítě je, tím kratší je čas, po který udrží pozornost a ochotu spolupracovat. 5, 10 či 15 minut logopedického cvičení denně Vás odmění, v podobě pokroku v řeči, o dost více než půl hodiny dvakrát týdně. Máte na sebe se svým synem či dcerou celý den? Zkuste trénovat krátce i vícekrát denně a budete ještě úspěšnější. I pokud jste dospělí a vyhledáváte chvilky pro upevnění svých řečových návyků, přiblížíte se rychleji ke svému cíli. Kdy trénovat? Pokud se Vašemu dítku trénovat nechce, zkuste cvičit každý den ve stejnou dobu (např. 10 minut před oblíbeným televizním pořadem, před či po jídle…) a vydržte. Některé dítě nechce spát, vstávat či jíst a také si zvykne, kdy je čas spánku a jídla. Myslete na to, že Váš budoucí školák či školačka bude mít náskok před ostatními, i když teď má o povinnost více. Naši specialisté : Mgr. Richard Alberti : Externí spolupracovník společnosti LogArte Jmenuji se Richard Alberti, mou hlavní prioritou je poskytovat všem klientům a zákazníkům kvalitní péči. Ke každému klientovi přistupuji individuálně a profesionálně. Vždy se snažím nalézt nejoptimálnější a nejvhodnější formu terapie, která by měla vést ke kvalitním výsledkům. Cíle jsou stanoveny vždy předem po vzájemné domluvě. Věnuji se terapii poúrazových stavů ve fázi posthospitalizační i chronických obtíží. Profesní zkušenosti: Fyzioterapii se věnuji od roku 2011 Bakalářské studium v oboru Fyzioterapie, program Specializace ve zdravotnictví, Fakulta zdravotnických studií. Západočeská univerzita v Plzni Magisterské studium v programu Tělesná výchova a sport, obor Wellness Specialista, Vysoká škola tělesné výchovy a sportu v Praze 2017 Uděleno osvědčení o výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu v oboru fyzioterapie Od roku 2016 lůžková praxe na oddělení Traumatologie / Ortopedická klinika 1. LF UK a FN Motol Od roku 2017 vedení skupinového cvičení pro Parkinsoniky Od roku 2018 praxe v LogArte - rekondiční služby a fyzioterapie Fyzioterapie : Mgr. Richard Alberti V čem spočívá práce fyzioterapeuta? Práce fyzioterapeuta zahrnuje provádění vstupního a kontrolního fyzioterapeutického vyšetření u pacienta nebo klienta a následné stanovení krátkodobého a dlouhodobého léčebného plánu. Ke své práci užívá diagnostiky funkčních poruch pohybového systému, diagnostiky bolestivých a spoušťových bodů, analýzy běžných denních aktivit a následně stanoví vhodný postup při poskytování terapie. Jaké metody Vám mohu nabídnout? Ve své terapii využívám základních vyšetřovacích metod hybného systému: antropometrii, goniometrii, vyšetření pohyblivosti páteře, svalového testu, vyšetření zkrácených a oslabených svalových skupin, vyšetření hypermobility, kineziologického rozboru stoje - statického a dynamického. Dále využívám následujících terapeutických metod: měkkých a mobilizačních technik páteře a periferních kloubů, proprioceptivní neuromuskulární facilitace, prvků dynamické neuromuskulární stabilizace, metody Ludmily Mojžíšové, konceptu Bobath. Z metod využívajících pomůcek lze jmenovat sensomotorickou stabilizaci a cvičení na velkém míči či labilních plochách nebo úseči, Klappovo lezení a prvky metody Flowin®. Náš přístup k logopedii Součástí tohoto procesu je pravidelná zpětná vazba, která vám pomůže při domácím cvičení. Naše společná práce je základním stavebním kamenem pro terapii. Stejně důležitou částí logopedie je pravidelný trénink. Jak, kolik a co trénovat se vždy dozvíte při návštěvě. Pro zdatné zvládnutí Vašeho problému je důležitá vaše motivace a aktivita. Čím více ji vložíte, tím rychleji projdeme celým procesem ke krásné, správně tvořené řeči. Při práci s dětmi, zejména těmi předškolními, které ještě nečtou, upřednostňujeme obrázky, které jsou dětem bližší. Rodičům současně poskytujeme text vztahující se k obrázkům. Logopedii v praxi se snažíme maximálně spojovat s hrou a vytvářet tak pro dítě zábavný a atraktivní způsob nácviku. Dítě motivujeme výhradně pozitivně, cílem je ho pro „povídání“ a spolupráci získat. Naším posláním v logopedické práci je být vám těmi nejlepšími průvodci. Nabízíme vám naše odborné znalosti a zkušenosti k efektivnímu a úspěšnému zvládnutí problému, se kterým za námi přicházíte. I my se těšíme z vašich pokroků a radosti, kterou z nich zažíváte. Logopedie je společná cesta za krásnou a správně tvořenou řečí. Na té se vy i my společně učíme poznávat a užívat nové dovednosti.
LogArte - logopedie, arteterapie a další obory  Drahobejlova 1413/41, Praha 9 - Libeň  tel: 777 264 242  lucie@logarte.cz  
Copyright © 2014–2018 LogArte

Tvorba webových stránek: HOR webdesign
sitemap.xml   gt:0.004   login